I sidste uge blev min kusine færdig med sin uddannelse. Og så skulle hun da lige have en lille sjov ting.
Det blev til denne her, der faktisk er "genbrug" - linket til taksen kan ses i et andet indlæg.
Båndet på hendes hue var lilla, så det skulle tingen her også være.
Lilla og hvide roser lavet af kaffefiltre, tasken lavet af lilla karton jeg havde liggende i skabet, lilla bordløber-halløj fra min mors 50 års fødselsdag, og blade fra en gammel kunstig blomsterdekoration.
Fiksede lige nogle små studenterhuer, der blev limet på blomsterpinde og stukket ned i.
Hun blev MEGET glad for den - dejligt..!!! :-D
Det er så det allernyeste, jeg har lavet, men der kommer mere i den kommende tid. Har fået et par små bestillinger, så skal nok få scrappet. Og ellers har jeg jo mit spejl projekt at tage mig til - billeder skal nok komme, når det er færdigt.. :-)
S
