Skal i eftermiddag ud til mine forældre sammen med min datter. Udover min bror, svigerinde og to nevøer, så kommer der også et af mine forældres vennepar.
Så er kommet på at lave to ens sæt "værtindegaver" bestående af disse kort. Dvs, det er jo faktisk kun min mor, der er værtinde, men har lavet et sæt til damen i venneparret også. Håber de bliver glade begge to.. :-)
Det hele er lavet her i formiddag; 6 kort i str. 10 x 14, 6 kort i str. 10 x 10 og 4 mellemstore tags.
Det er min mening, jeg lige hurtigt skal have bikset to æsker sammen, som kortene kan være i, men når jeg det ikke, kommer de i en cellofanpose med bånd om istedet.
Basen er hvidt karton hele vejen igennem, og mønsterpapiret er udelukkende rester. Mine rester overstiger nu, hvad jeg har i hele ark, så jeg vil gerne have brugt noget af det. Og især sort/hvid har jeg ufattelig meget af, så det kommer der nok en del af fremover.
Alle blomster, matter, mv. er hjemmelavede - hurtigt og nemt.
Inspirationen er lift fra andre blogge (hvorfor fanden skriver jeg ikke ned, så jeg kan give credit..?? ).
Håber det bliver vel modtaget - og ellers har jeg hygget mig, mens jeg lavede dem.. :-)
God lørdag..!
S