torsdag den 21. juni 2012

Sommer-godt humør...

.... Er lige hvad jeg bliver, når jeg sidder og arbejder med disse papirer..!

Lidt mere fra dagens produktion.

Til disse har jeg brugt mønsterpapir "Retro" fra Søstrene Gren. Syntes det var vildt fedt, og det var også rigtig billigt. Under en 20 for en pakke med 20 ark i størrelse rimelig stort.

Er ellers ret dårlig til at få brugt mønsterpapir. Især hvis det ikke er noget "enkelt". For mange kruseduller har en tendens til at forstyrre mit øje lidt. Og har indtil nu aldrig kunnet drømme om at sætte to forskellige slags mønstre på et kort - igen den der forstyrrelse for øjet.
Men - udfordrer mig selv lige pt. Prøver teknikker, farver, mønstre og sammensætninger på en ny måde, og forhåbentlig kommer der gode resultater ud af det.
Er i hvert fald tilfredse med disse.. :-)


S

6 kommentarer:

  1. Fine kort!! Især de turkise er da bare så flotte!!

    SvarSlet
  2. Tak tak til jer begge.. :-)

    Jytte; ja, dem er jeg faktisk også selv svært glad for. Overvejer om jeg skal beholde dem selv.. :-P

    SvarSlet
  3. Hvor er de flotte, selvom du ikk plejer bruge sådan mønsterpapir har u virkelig klaret det godt..

    De første er super flotte!!!

    SvarSlet
  4. Tak tak for jeres søde kommentarer..! Det giver lyst til at lave mere.. :-)

    SvarSlet